Lelaki selalu dikaitkan dengan rambut yang mudah botak terutama mereka yang berumur. Makin tua makin banyak rambut gugur tapi sebenarnya sekarang ini tak kira muda atau tua, masalah hilang rambut adalah sama. Persoalannya, kenapa lelaki mudah botak ? 

1. Salahguna Shampoo

Rambut gugur bermula dari kulit kepala yang berminyak. Mereka yang bertopi keledar paling senang nak botak kerana minyak yang terkumpul boleh terserap ke dalam akar dan menyekat udara dari masuk ke akar rambut. Kerap bertukar shampoo boleh menyebabkan rambut gugur dengan cepat dan kalau boleh cuci la topi kaledar dua tiga bulan sekali. Takkan setahun baru nak basuh sekali?

2. Salahguna Conditioner

Bukan hanya lelaki saja yang tak tahu menggunakan conditioner tapi perempuan pun sama. Paling ketara lelaki kerana perempuan ini bagusnya rajin membaca. Conditioner sepatutnya diusap pada bahagian hujung rambut dan bukannya digunakan seperti shampoo ditonyoh satu kepala hingga berbuih.

3. Penggunaan Krim Rambut

Krim Rambut ini sama juga penggunaan dia dengan conditioner rambut. Jangan digosok sehingga kulit kepala dan sebolehnya kalau 3 hari  asyik guna krim rambut, rajinkanla diri shampoo paling kurang 2 hari sekali untuk kurangkan minyak pada kulit kepala.

4. Makanan Pedas

Makanan pun penting juga walaupun orang kata kalau makan ikut apa yang patut takkan rasa nikmat dia. Tapi cuba bayangkan anda berjalan – jalan dengan rambut separuh botak, nikmat tu masih ada lagi? Nasihat saya, elakkan dari ambil makanan pedas untuk kurangkan penghasilan minyak kat kepala.

5. Vitamin Rambut

Vitamin rambut kedengaran seperti remeh tapi takkan nak tunggu botak baru terhegeh – hegeh? Rajinkan diri letak vitamin rambut paling kurang seminggu sekali. Rambut sihat mencerminkan penampilan hebat. Makin lebat rambut, makin kacak di mata perempuan.

Lelaki selalu dikaitkan dengan rambut yang mudah botak terutama mereka yang berumur. Makin tua makin banyak rambut gugur tapi sebenarnya sekarang ini tak kira muda atau tua, masalah hilang rambut adalah sama. Persoalannya, kenapa lelaki mudah botak ? 

1. Salahguna Shampoo

Rambut gugur bermula dari kulit kepala yang berminyak. Mereka yang bertopi keledar paling senang nak botak kerana minyak yang terkumpul boleh terserap ke dalam akar dan menyekat udara dari masuk ke akar rambut. Kerap bertukar shampoo boleh menyebabkan rambut gugur dengan cepat dan kalau boleh cuci la topi kaledar dua tiga bulan sekali. Takkan setahun baru nak basuh sekali?

2. Salahguna Conditioner

Bukan hanya lelaki saja yang tak tahu menggunakan conditioner tapi perempuan pun sama. Paling ketara lelaki kerana perempuan ini bagusnya rajin membaca. Conditioner sepatutnya diusap pada bahagian hujung rambut dan bukannya digunakan seperti shampoo ditonyoh satu kepala hingga berbuih.

3. Penggunaan Krim Rambut

Krim Rambut ini sama juga penggunaan dia dengan conditioner rambut. Jangan digosok sehingga kulit kepala dan sebolehnya kalau 3 hari  asyik guna krim rambut, rajinkanla diri shampoo paling kurang 2 hari sekali untuk kurangkan minyak pada kulit kepala.

4. Makanan Pedas

Makanan pun penting juga walaupun orang kata kalau makan ikut apa yang patut takkan rasa nikmat dia. Tapi cuba bayangkan anda berjalan – jalan dengan rambut separuh botak, nikmat tu masih ada lagi? Nasihat saya, elakkan dari ambil makanan pedas untuk kurangkan penghasilan minyak kat kepala.

5. Vitamin Rambut

Vitamin rambut kedengaran seperti remeh tapi takkan nak tunggu botak baru terhegeh – hegeh? Rajinkan diri letak vitamin rambut paling kurang seminggu sekali. Rambut sihat mencerminkan penampilan hebat. Makin lebat rambut, makin kacak di mata perempuan.

Anda Mengalami MASALAH Rambut Dan Kulit Kepala Seperti Di Bawah??

 

 

Rambut Gugur Dan Jarang?

 Masalah Kepala Makin Botak?

 Masalah Gatal Kepala?

 Masalah Kelemumur dan berminyak?

 Rambut Kusut Dan Pecah?

 Rambut Beruban?

 Semakin Hari Semakin Botak?

 Masalah Kudis Di Kepala?

 Kulit kepala Tumbuh Jerawat?

 Rambut Berbau?

 

Kepakaran kami ialah membantu kaum lelaki yang mengalami masalah kurang hensem akibat masalah keguguran rambut atau rambut nipis dan kulit kepala berminyak supaya kembali lebih hensem dan tampan dan bergaya dengan rambut yang lebih lebat dan sihat kesan seawal 11 HARI

 

Kami telah membantu lebih 1000 org yang mengalami masalah rambut untuk kembali yakin dengan rambut yang lebih lebat..

 

 

Testimoni #1

En Joe Dari Sarawak

Setiap hari rambut saya banyak gugur sampai jadi jarang di bahagian pusar kepala. Malu kawan-kawan mengata dan kenyakinan diri tak ada. Selalu stress bila tengok rambut sendiri. Lepas saya menggunakan verra ni dalam 1 botol, anak-anak rambut mula lebat dan rambut banyak tumbuh. Rambut yang dulu nampak kusam dan nipis dah mula lebat dan sihat dengan verra ni.

 

 

 

 

Testimoni #2

En Amar dari Ipoh

Rambut saya jadi tumbuh tak sekata dan lambat panjang selepas gunting rambut dulu, rambut pun banyak gugur. Selepas saya pakai verra ni dalam 1 botol rambut dah mula tumbuh jadi sekata dan rambut jadi lebat dan cepat panjang. Masalah rambut gugur pun dah tak ada dan rambut dah boleh sikat.

 

 

 

 

Testimoni #3

En Yunus dari Kedah

Dah lama sebenarnya masalah rambut saya ni. Bila dah makin teruk dan wife pun mula suruh saya cari produk untuk lebatkan balik rambut saya ni. Saya cuba produk verra ni, lepas 10 hari saya pakai saya dah mula nampak anak-anak rambut banyak tumbuh. Memang nampak kesan yang ketara bagi saya. Kawan-kawan mula tanya apa rahsia boleh tumbuh rambut balik.

 

 

 

 

Hanya Semudah Spray 2 Kali Sehari, Masalah Rambut Gugur, Gatal, Kelemumur & Semua Masalah Rambut/ Kulit Kepala Boleh HILANG Sepantas 7 Hari.

 

VERRA ADVANCE di formulasikan dengan Kombinasi ARGAN OIL&JOJOBA OIL BERMUTU TINGGI khas untuk membantu masalah rambut dan kulit kepala.

 

VERRA ADVANCE adalah satu-satunya produk yang ada gabungan tonic dan serum dalam 1 botol yang BERKESAN membantu anda menyelesaikan pelbagai MASALAH RAMBUT.

 

VERRA ADVANCE dikuatkan lagi dengan VIT C dan VIT E untuk meningkatkan lagi pertumbuhan rambut dan melambatkan proses penuaan pada rambut.

 

 

“LANGSUNG TIDAK BERMINYAK & TIDAK MELEKIT”

                                             Diluluskan oleh KKM, diyakini HALAL serta dijamin berkesan.

100% selamat tiada kesan sampingan

100% ramuan herba semulajadi

100% halal

Ada GMP

Ada KKM

 

============ KAMI BAGI #FREE ============

➡️ EBOOK PENJAGAAN RAMBUT

➡️ FREE SYAMPOO

➡️ FREE GUIDE SAMPAI BERJAYA

➡️ FREE POSTAGE

➡️ MONEY BACK GUARANTEE .

BERMINAT SILA WHATSAP +6019-2208081 / +6013-3334995 ATAU klik terus link ini untuk wasap 

Tolong ” SHARE ” untuk kami bantu lebih ramai lagi..

Share This